REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
’’GIVEAWAY: ”De la visare, la plecare”
Perioada desfasurarii Campaniei:
18 noiembrie 2024, ora 15:00 – 25 noiembrie 2024, ora 23:59.
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul Campaniei ’’GIVEAWAY: De la visare la plecare” denumita in continuare „Campania”) este
societatea OLX Online Services S.R.L. cu sediul în Str. Nicolae Titulescu Nr. 4-8, Cladirea America House – Aripa
De Vest, Etaj 5, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/1674/2011, CUI RO22457535, cont in
lei: RO08BACX0000000303425000, deschis la Unicredit Bankreprezentată legal prin Andrei Dumuta, în calitate
de administrator, în calitate de „Organizator”.
1.2. Campania se va desfasura prin intermediul societatii BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L. (denumita in
continuare “Agentia”), societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, in Str. Fetesti
Nr. 54, Bl. C3, Et. 6, Ap. 43, Sector 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/2574/2024, cod
fiscal 44868957.
1.3. Prin inscrierea/participarea la aceasta Campanie se prezuma cunoasterea si acceptarea integrala, expresa
si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului cu privire
la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopurile mentionate in Anexa 1 a prezentului Regulament.
Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului
Regulament.
1.4. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament oficial al Campaniei
(„Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, in format
electronic pe www.olx.ro .
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
3.1. Campania este organizata si se desfasoara in mediul online, pe teritoriul Romaniei, prin intermediul paginii
Instagram olx_romania disponibila la adresa https://www.instagram.com/olx_romania in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
3.2. Instagram nu isi asuma responsabilitatea pentru prezentul Concurs, nefiind implicata in niciun mod in
elaborarea, implementarea si finalizarea acesteia.
SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
4.1. Campania se va desfasura in perioada 18 noiembrie 2024, ora 15:00 – 25 noiembrie 2024, ora 23:59,
(denumita in continuare “Perioada Campaniei”).
4.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data de terminare a prezentei Campanii. Orice modificare va
fi comunicata prin act aditional la prezentul Regulament si va intra in vigoare de la data publicarii acestuia pe
www.olx.ro . Dupa data incheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma
nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau
continuarii Campaniei.
4.3. Orice inscriere inainte de data de incepere, sau dupa data de incheiere, a Campaniei nu va fi luata in
considerare, cu excepția cazului în care se va decide modificarea duratei de derulare a campaniei conform
prevederilor art. 4.2. de mai sus.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
5.1. Campania este organizată în conformitate cu prevederile prezentului Regulament și se poate înscrie în
vederea participării la aceasta orice persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani împliniți la data începerii Campaniei,
cu domiciliul sau reședința în România, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumită în
continuare „Participanti”).5.2. Persoanele cu vârsta sub 18 ani nu au dreptul să participe la Campanie. Verificarea vârstei se va face de
către organizator în momentul validării participantului câștigător. Câștigătorul își asumă răspunderea pentru toate
informațiile pe care le furnizează Organizatorului și garantează cu privire la autenticitatea acestora.
5.3. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajații Organizatorului, ai Agentiei și nici membrii familiilor
acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție).
5.4. Participarea la această Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a
prezentului Regulament.
5.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula înscrierea oricărui Participant care nu respectă Regulamentul
sau care este suspectat de fraudă comisă în vederea participării la campanie.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
6.1 Pentru a participa la Campanie si pentru a avea o inscriere valabila in Campanie, participantii care
indeplinesc conditiile de participare, mentionate in Sectiunea 5 – „DREPTUL DE PARTICIPARE” din prezentul
Regulament Oficial, trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
1. Sa detina un cont (profil personal) in reteaua de socializare Instagram (www.instagram.com), iar profilul
sa fie public;
2. Sa urmăreasca pagina de Instagram olx_romania, sa acceseze in Perioada Campaniei pagina de Instagram
olx_romania disponibila la adresa https://www.instagram.com/olx_romania/ si sa verifice postarea campaniei
pentru a se informa in mod corespunzator cu privire la mecanismului si conditiile de participare .
3. Participantii trebuie sa lase un comentariu la postarea de concurs care sa contina raspunsul la intrebarea: „Cu
cine ai bea o ciocolată caldă dintr-un termos Stanley la munte?” si sa eticheteze persoana respectiva.
Participantii care vor participa si se vor inscrie corect (conform conditiilor de participare) in concurs vor intra in
tragerea la sorti pentru premiile campaniei, conform sectiunii 8.
6.2. Orice continut licentios, injurios, obscen, instigator la discriminare, violenta sau activitati chestionabile/
ilegale poate fi sters fara ca Organizatorul sa fie obligat sa ofere explicatii sau justificari in acest sens. Stergerea
inscrierii participantului implica pierderea dreptului de participare.
6.3. Un participant se poate inscrie de mai multe ori, dar poate castiga un singur premiu in cadrul Campaniei.
6.4. Continutul paginii Campaniei este moderat, iar orice tip de continut necorespunzator si/sau legaturi cu
pagini de internet care nu au legatura cu cerinta sau cu aceasta promotie sau care nu sunt conforme cu criteriile
Regulamentului Oficial pot fi inlaturate, fara a fi necesara notificarea autorului/participantului sau prezentarea unei
explicatii. Autorul/Participantul va fi exclus din Campanie si implicit va pierde orice posibilitate de a castiga oricare
din premiile Campaniei. Astfel, va fi descalificata automat din Campanie orice inscriere care nu are legatura cu
natura si scopul Campaniei, asa cum sunt acestea detaliate in cadrul prezentului Regulament.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1. In cadrul Campaniei, Organizatorul va acorda prin tragere la sorti 4 (patru) premii, astfel:
– 2 x Termos Stanley, inox 304, roz, cu capac special si pai reutilizabil, rezistent la scurgeri, in valoare de 499,78 lei,
tva inclusa;
Valoarea totala a premiilor este de 1999 lei, tva inclusa.
Premiile nu pot fi inlocuite cu contravaloarea acestora in bani sau alte produse ori servicii.
Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.
7.2. Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli dupa punerea castigatorilor in posesia premiilor.
7.3. Premiile campaniei vor fi acordate prin tragere la sorti care se va realiza conform Secțiunii 8.
SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR
8.1. Desemnarea castigatorilor Concursului se va face prin tragere la sorti electronica prin intermediul aplicatiei
disponibile pe site-ul random.org, in data de 27.11.2024. La tragerea la sorti vor participa toate inscrierile valideale participantiilor eligibili inscrisi in concurs, in perioada 18 noiembrie 2024, ora 15:00 – 25 noiembrie 2024, ora
23:59. Se vor desemna 4 (patru) potentiali castigatori si cate 3 (trei) rezerve pentru fiecare premiu, pentru cazul in
care castigatorul nu poate fi validat din motive independente de Organizator. Anunțarea câștigătorilor se va face în
perioada 28-29 noiembrie 2024, printr-un comentariu la postarea inițială.
8.2. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a transfera, ceda premiul unei alte
persoane.
8.3. Premiile Campaniei vor fi predate personal numai participantilor castigatori si numai in conformitate cu
prevederile acestui Regulament.
8.4. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in
bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri ori servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor sau
caracteristicilor premiului.
SECTIUNEA 9. CONDITII DE VALIDARE
9.1. conditii:
9.1.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele
Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;
9.1.2. profilul sa fie public ;
Sa sa detina un cont (profil personal) in reteaua de socializare Instagram (www.Instagram.com), iar
9.1.3. Sa urmareasca si sa acceseze in Perioada Campaniei pagina de Instagram olx_romania,
https://www.instagram.com/olx_romania/ ;
9.1.4. Sa se inscrie in Campanie conform sectiunii 6 din regulament;
9.2. Castigatorul nu va fi validat in urmatoarele cazuri:
9.2.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu indeplineste prevederile Sectiunii 10 de mai jos;
9.2.2. Participantul nu indeplineste conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;
9.3. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat
initial vreun premiu dar se constata ulterior ca acestia nu respecta/nu au respectat sau nu intrunesc/nu au intrunit
intocmai cerintele Regulamentului.
SECTIUNEA 10. PROCEDURA DE VALIDARE SI ÎNMÂNARE A PREMIILOR
10.1. În perioada 02-03 decembrie 2024, participantii desemnati câştigători vor fi contactati de către un
reprezentant al Agentiei printr-un mesaj privat catre conturile de utilizatori de Instagram cu care s-au înscris în
Campanie şi vor fi informati în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Participantul va fi informat ca
pentru validarea castigarii premiului trebuie ca in cel mult 24 ore, sa trimita datele sale de identificare intr-un mesaj
privat catre profilul de Instagram OLX https://www.instagram.com/olx_romania/ respectiv: nume si prenume,
numar de telefon, adresa de livrare pentru premiu, data nasterii pentru a verifica că au 18 ani impliniti la data
inceperii Campaniei, in termen de 24h ore de la data contactarii sale. Daca exista suspiciuni cu privire la data
nasterii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita o copie a cartii de identitate pentru verificarea acesteia in
care castigatorul va lasa vizibile doar numele si prenumele si data nasterii, urmand a acoperi, inainte de a trimite
copia cartii de identitate catre Organizator, toate celelalte date cu caracter personal.
In conditiile in care potentialul castigator nu poate fi contactat in termenul respectiv (prin imposibilitate de
contactare se intelege, ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care destinatarul nu raspunde la mesajul
privat in maximum 24h, contul de profil nu mai este activ, mesajul nu este recepționat, etc) la sfârșitul celor 24h de
la momentul transmiterii mesajului de către Organizator participantul va fi invalidat si se va apela la prima rezerva
a premiului. Rezerva va avea la dispozitie tot 24 ore pentru validare. Se va relua procedura pana la validarea unui
castigator sau pana la epuizarea rezervelor, dupa caz. In cazul in care nici castigatorul nici rezervele nu indeplinesc
conditiile de validare, premiul nu se va mai atribui, acesta ramanand in posesia Organizatorului.
Organizatorul nu este raspunzator pentru situatia in care mesajul nu este receptionat in termenul mentionat
anterior.
Daca Organizatorul nu receptioneaza, indiferent de motiv, in termen de 24 ore de la data informarii participantului
asupra castigului, datele de identificare, castigatorul este invalidat, isi pierde orice drept asupra premiului. In cazul
in care castigatorul nu indeplineste conditiile de validare, ii este retrasa calitatea de potential castigator si este
invalidat.10.2. Livrarea premiilor se va efectua in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data validarii finale a
premiilor, la adresa specificata de fiecare castigator. Odata cu livrarea premiului, Organizatorul este eliberat fata
de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament Oficial.
SECTIUNEA 11. MINORII
11.1. Minorii nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie.
SECTIUNEA 12. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
12.1. Organizatorul nu va fi responsabil de disputele asupra dreptului de proprietate a contului personal de
Instagram.
SECTIUNEA 13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
13.1. Intrucat Organizatorul solicita participantilor la Campanie anumite date ce au caracter personal,
Organizatorul asigura si protejeaza drepturile persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului
privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulatie a acestor date („Regulamentul general privind protectia datelor).
13.2. Informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate Organizatorului de catre
Participanti se vor regasi detaliate in Anexa 1, parte integranta a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 14. LIMITAREA RASPUNDERII
14.1. Organizatorul Campaniei nu va avea nicio raspundere si nu va putea fi implicat in niciun litigiu legat de
detinerea sau de proprietatea asupra conturilor personale de Instagram cat si in ceea ce priveste eventualele
cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta campanie, exceptie facand cele
prevazute de Ordonantei Guvernului nr. 99/ 2000. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in
cadrul acestei campanii, decizia Organizatorului este definitiva. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare
pana la data de 20.12.2024, inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.
14.2. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea pentru, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele
cazuri:
14.2.1. Inscrierile realizate in afara perioadei/perioadelor Campaniei;
14.2.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website (de exemplu, dar fara a se limita la defectiuni tehnice
independente de vointa Organizatorului); Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie,
cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie;
14.2.3. Expedierea datelor de identificare catre o alta adresa decat pe profilul de Instagram OLX
(https://www.instagram.com/olx_romania/ )
14.2.4. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern
datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens sau defectiuni tenhice ale operatorului de telefonie
mobila;
14.2.5. Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului sau situatiile in care anumite persoane
inscrise in concurs sunt in incapacitate de a participa partial sau integral, la competitie, daca aceasta incapacitate
se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita
(de exemplu, dar fara a fi limitate la : (i) informatii eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu
intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii
echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in
derularea competitiei; (ii) dificultati tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/ sau a
echipamentelor de calcul si/ sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/ sau functionarea defectuoasa a email-
ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul participantului, cauzata de probleme tehnice si/ sau de trafic intens pe
Internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de problem; (iii) deteriorari sau defecte cu
efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/ sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor
terti, in urma participarii la competitive; (iv) schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea
competitiei – precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte
evenimente similare – castigurile obtinute in urma campaniei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de
acordare a acestora si/sau distribuirea acestora).
14.3. Participantii vor suporta costurile de folosire a Internetului la inscrierea in Campanie.14.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in
Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.
14.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin
comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
14.6. Organizatorul nu va purta niciun fel de raspundere cu privire la standardele de calitate ale produselor
oferite ca premii.
SECTIUNEA 15. TAXE
15.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre
castigatori in conformitate cu prevederile Codului Fiscal in vigoare. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice
alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
15.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu
exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru inscrierea
in Campanie, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a
Regulamentului sau trimiterii documentelor necesare validarii la adresa comunicata de catre Organizator sau
cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii in campanie sau solicitarii Regulamentului de
desfasurare a Campaniei).
SECTIUNEA 16. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR
16.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate
conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor
pe piata, cu modificarile ulterioare. Castigatorii validati (nume, prenume, premiul castigat) vor fi publicati pe pagina
de Instagram olx_romania, https://www.instagram.com/olx_romania/ in termen de maximum 3 zile lucratoare de
la data validarii acestora.
SECTIUNEA 17. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
17.1. Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce
constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a
asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice
eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea
Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in
imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
17.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si
continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru
perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 Cod civil. Organizatorul, daca
invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile
lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
17.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora (fara ca enumerarea sa fie limitativa,
ci doar utilizata in scop exemplificativ) urmatoarele evenimente:
• pierderea bazelor de date cu inregistrarile in campanie;
• avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
• tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
• orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice
sau modifica termenii acestuia;
17.4. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza
liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea
prevederilor Art. 4.1 de mai sus.
SECTIUNEA 18. LITIGII SI FRAUDE
18.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale
amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre
solutionare instantelor judecatoresti romane competente.18.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite Organizatorului la sediul social
al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial, pana la data de 20.12.2024, inclusiv. Dupa aceasta
data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.
18.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz
sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
SECTIUNEA 19. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
19.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor
prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
19.2. Regulamentul Campaniei va fi disponibil pe site-ul www.olx.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei
solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest
Regulament Oficial.
19.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000
privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile ulterioare ale acesteia.
Editat și autentificat la Societatea Profesională Notarială „OPREA ALEXANDRA RODICA ȘI BOŞTINĂ- TONEA
LAURA- ANDREEA” într-un singur exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial și 2 (doua) duplicate,
din care 1 (un) exemplar rămâne în arhiva biroului notarial și 1 (unul) exemplar s-a eliberat părții.
BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L.
Prin:
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
’’GIVEAWAY: De la visare, la plecare”
(“Campania”)
– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
OLX Online Services S.R.L, in calitate de Organizator (denumita in continuare „Operatorul”)
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) ID Instagram;
(ii) Nume;
(iii) Prenume;
(iv) Data nasterii;
(v) Numar de telefon;
(vi) Adresa livrare;
(vii) Daca exista suspiciuni cu privire la data nasterii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita o copie a
cartii de identitate pentru verificarea acesteia in care castigatorul va lasa vizibile doar numele si prenumele si data
nasterii, urmand a acoperi, inainte de a trimite copia cartii de identitate catre Organizator, toate celelalte date cu
caracter personal.
3. Scopul procesarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in scopul:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii Castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului Participantului si/ sau al interesului legitim al Operatorului,
prin acceptarea de catre persoana vizata/Participant a termenilor si conditiilor Regulamentului si a anexelor
acestuia.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
In desfasurarea activitatilor sale si pentru indeplinirea scopului mentionat mai sus, Organizatorul colaboreaza cu
diversi furnizori de servicii sau parteneri in baza unor relatii contractuale, carora le pot fi divulgate datele
dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi folosite strict in scopurile stabilite de Organizator.
Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei datele participantilor pot fi dezvaluite,
imputernicitilor care prelucreaza date pe seama Organizatorului, sub-imputernicitilor (entitati sub-contractate de
imputerniciti pentru prelucrarea datelor).
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre Operator timp de 90 de
zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile
in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc
plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 90 de zile de la
incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand
participarea la prezenta Campanie.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata
Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare datelor sale cu caracter personal; in acestcaz, Participantul intelege si accepta faptul ca, nu va putea participa in cadrul Campaniei.
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal.
Dacă aveți nevoie să vă exercitați drepturile de confidențialitate, sau să depuna o plângere cu privire la protecția
confidențialității, vă rugăm să ne contactați la office@bad-habits.ro
8. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de
securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. La evaluarea
nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal
catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter
personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L.
Prin: