’’GIVEAWAY: ”De la visare, la plecare” – REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

18 nov. 2024 | Campanii

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

’’GIVEAWAY: ”De la visare, la plecare”

Perioada desfasurarii Campaniei:

18 noiembrie 2024, ora 15:00 – 25 noiembrie 2024, ora 23:59.

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul Campaniei ’’GIVEAWAY: De la visare la plecare” denumita in continuare „Campania”) este

societatea OLX Online Services S.R.L. cu sediul în Str. Nicolae Titulescu Nr. 4-8, Cladirea America House – Aripa

De Vest, Etaj 5, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/1674/2011, CUI RO22457535, cont in

lei: RO08BACX0000000303425000, deschis la Unicredit Bankreprezentată legal prin Andrei Dumuta, în calitate

de administrator, în calitate de „Organizator”.

1.2. Campania se va desfasura prin intermediul societatii BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L. (denumita in

continuare “Agentia”), societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, in Str. Fetesti

Nr. 54, Bl. C3, Et. 6, Ap. 43, Sector 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/2574/2024, cod

fiscal 44868957.

1.3. Prin inscrierea/participarea la aceasta Campanie se prezuma cunoasterea si acceptarea integrala, expresa

si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului cu privire

la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopurile mentionate in Anexa 1 a prezentului Regulament.

Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului

Regulament.

1.4. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament oficial al Campaniei

(„Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, in format

electronic pe www.olx.ro .

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind

comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.

 

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

3.1. Campania este organizata si se desfasoara in mediul online, pe teritoriul Romaniei, prin intermediul paginii

Instagram olx_romania disponibila la adresa https://www.instagram.com/olx_romania in conformitate cu

prevederile prezentului Regulament.

3.2. Instagram nu isi asuma responsabilitatea pentru prezentul Concurs, nefiind implicata in niciun mod in

elaborarea, implementarea si finalizarea acesteia.

 

SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

4.1. Campania se va desfasura in perioada 18 noiembrie 2024, ora 15:00 – 25 noiembrie 2024, ora 23:59,

(denumita in continuare “Perioada Campaniei”).

4.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data de terminare a prezentei Campanii. Orice modificare va

fi comunicata prin act aditional la prezentul Regulament si va intra in vigoare de la data publicarii acestuia pe

www.olx.ro . Dupa data incheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma

nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau

continuarii Campaniei.

4.3. Orice inscriere inainte de data de incepere, sau dupa data de incheiere, a Campaniei nu va fi luata in

considerare, cu excepția cazului în care se va decide modificarea duratei de derulare a campaniei conform

prevederilor art. 4.2. de mai sus.

 

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

5.1. Campania este organizată în conformitate cu prevederile prezentului Regulament și se poate înscrie în

vederea participării la aceasta orice persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani împliniți la data începerii Campaniei,

cu domiciliul sau reședința în România, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumită în

continuare „Participanti”).5.2. Persoanele cu vârsta sub 18 ani nu au dreptul să participe la Campanie. Verificarea vârstei se va face de

către organizator în momentul validării participantului câștigător. Câștigătorul își asumă răspunderea pentru toate

informațiile pe care le furnizează Organizatorului și garantează cu privire la autenticitatea acestora.

5.3. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajații Organizatorului, ai Agentiei și nici membrii familiilor

acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție).

5.4. Participarea la această Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a

prezentului Regulament.

5.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula înscrierea oricărui Participant care nu respectă Regulamentul

sau care este suspectat de fraudă comisă în vederea participării la campanie.

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

6.1 Pentru a participa la Campanie si pentru a avea o inscriere valabila in Campanie, participantii care

indeplinesc conditiile de participare, mentionate in Sectiunea 5 – „DREPTUL DE PARTICIPARE” din prezentul

Regulament Oficial, trebuie sa respecte urmatorul mecanism:

1. Sa detina un cont (profil personal) in reteaua de socializare Instagram (www.instagram.com), iar profilul

sa fie public;

2. Sa urmăreasca pagina de Instagram olx_romania, sa acceseze in Perioada Campaniei pagina de Instagram

olx_romania disponibila la adresa https://www.instagram.com/olx_romania/ si sa verifice postarea campaniei

pentru a se informa in mod corespunzator cu privire la mecanismului si conditiile de participare .

3. Participantii trebuie sa lase un comentariu la postarea de concurs care sa contina raspunsul la intrebarea: „Cu

cine ai bea o ciocolată caldă dintr-un termos Stanley la munte?” si sa eticheteze persoana respectiva.

Participantii care vor participa si se vor inscrie corect (conform conditiilor de participare) in concurs vor intra in

tragerea la sorti pentru premiile campaniei, conform sectiunii 8.

6.2. Orice continut licentios, injurios, obscen, instigator la discriminare, violenta sau activitati chestionabile/

ilegale poate fi sters fara ca Organizatorul sa fie obligat sa ofere explicatii sau justificari in acest sens. Stergerea

inscrierii participantului implica pierderea dreptului de participare.

6.3. Un participant se poate inscrie de mai multe ori, dar poate castiga un singur premiu in cadrul Campaniei.

6.4. Continutul paginii Campaniei este moderat, iar orice tip de continut necorespunzator si/sau legaturi cu

pagini de internet care nu au legatura cu cerinta sau cu aceasta promotie sau care nu sunt conforme cu criteriile

Regulamentului Oficial pot fi inlaturate, fara a fi necesara notificarea autorului/participantului sau prezentarea unei

explicatii. Autorul/Participantul va fi exclus din Campanie si implicit va pierde orice posibilitate de a castiga oricare

din premiile Campaniei. Astfel, va fi descalificata automat din Campanie orice inscriere care nu are legatura cu

natura si scopul Campaniei, asa cum sunt acestea detaliate in cadrul prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

7.1. In cadrul Campaniei, Organizatorul va acorda prin tragere la sorti 4 (patru) premii, astfel:

– 2 x Termos Stanley, inox 304, roz, cu capac special si pai reutilizabil, rezistent la scurgeri, in valoare de 499,78 lei,

tva inclusa;

Valoarea totala a premiilor este de 1999 lei, tva inclusa.

Premiile nu pot fi inlocuite cu contravaloarea acestora in bani sau alte produse ori servicii.

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.

7.2. Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli dupa punerea castigatorilor in posesia premiilor.

7.3. Premiile campaniei vor fi acordate prin tragere la sorti care se va realiza conform Secțiunii 8.

 

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR

8.1. Desemnarea castigatorilor Concursului se va face prin tragere la sorti electronica prin intermediul aplicatiei

disponibile pe site-ul random.org, in data de 27.11.2024. La tragerea la sorti vor participa toate inscrierile valideale participantiilor eligibili inscrisi in concurs, in perioada 18 noiembrie 2024, ora 15:00 – 25 noiembrie 2024, ora

23:59. Se vor desemna 4 (patru) potentiali castigatori si cate 3 (trei) rezerve pentru fiecare premiu, pentru cazul in

care castigatorul nu poate fi validat din motive independente de Organizator. Anunțarea câștigătorilor se va face în

perioada 28-29 noiembrie 2024, printr-un comentariu la postarea inițială.

8.2. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a transfera, ceda premiul unei alte

persoane.

8.3. Premiile Campaniei vor fi predate personal numai participantilor castigatori si numai in conformitate cu

prevederile acestui Regulament.

8.4. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in

bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri ori servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor sau

caracteristicilor premiului.

 

SECTIUNEA 9. CONDITII DE VALIDARE

9.1. conditii:

9.1.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele

Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

9.1.2. profilul sa fie public ;

Sa sa detina un cont (profil personal) in reteaua de socializare Instagram (www.Instagram.com), iar

9.1.3. Sa urmareasca si sa acceseze in Perioada Campaniei pagina de Instagram olx_romania,

https://www.instagram.com/olx_romania/ ;

9.1.4. Sa se inscrie in Campanie conform sectiunii 6 din regulament;

9.2. Castigatorul nu va fi validat in urmatoarele cazuri:

9.2.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu indeplineste prevederile Sectiunii 10 de mai jos;

9.2.2. Participantul nu indeplineste conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

9.3. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat

initial vreun premiu dar se constata ulterior ca acestia nu respecta/nu au respectat sau nu intrunesc/nu au intrunit

intocmai cerintele Regulamentului.

 

SECTIUNEA 10. PROCEDURA DE VALIDARE SI ÎNMÂNARE A PREMIILOR

10.1. În perioada 02-03 decembrie 2024, participantii desemnati câştigători vor fi contactati de către un

reprezentant al Agentiei printr-un mesaj privat catre conturile de utilizatori de Instagram cu care s-au înscris în

Campanie şi vor fi informati în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Participantul va fi informat ca

pentru validarea castigarii premiului trebuie ca in cel mult 24 ore, sa trimita datele sale de identificare intr-un mesaj

privat catre profilul de Instagram OLX https://www.instagram.com/olx_romania/ respectiv: nume si prenume,

numar de telefon, adresa de livrare pentru premiu, data nasterii pentru a verifica că au 18 ani impliniti la data

inceperii Campaniei, in termen de 24h ore de la data contactarii sale. Daca exista suspiciuni cu privire la data

nasterii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita o copie a cartii de identitate pentru verificarea acesteia in

care castigatorul va lasa vizibile doar numele si prenumele si data nasterii, urmand a acoperi, inainte de a trimite

copia cartii de identitate catre Organizator, toate celelalte date cu caracter personal.

In conditiile in care potentialul castigator nu poate fi contactat in termenul respectiv (prin imposibilitate de

contactare se intelege, ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care destinatarul nu raspunde la mesajul

privat in maximum 24h, contul de profil nu mai este activ, mesajul nu este recepționat, etc) la sfârșitul celor 24h de

la momentul transmiterii mesajului de către Organizator participantul va fi invalidat si se va apela la prima rezerva

a premiului. Rezerva va avea la dispozitie tot 24 ore pentru validare. Se va relua procedura pana la validarea unui

castigator sau pana la epuizarea rezervelor, dupa caz. In cazul in care nici castigatorul nici rezervele nu indeplinesc

conditiile de validare, premiul nu se va mai atribui, acesta ramanand in posesia Organizatorului.

Organizatorul nu este raspunzator pentru situatia in care mesajul nu este receptionat in termenul mentionat

anterior.

Daca Organizatorul nu receptioneaza, indiferent de motiv, in termen de 24 ore de la data informarii participantului

asupra castigului, datele de identificare, castigatorul este invalidat, isi pierde orice drept asupra premiului. In cazul

in care castigatorul nu indeplineste conditiile de validare, ii este retrasa calitatea de potential castigator si este

invalidat.10.2. Livrarea premiilor se va efectua in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data validarii finale a

premiilor, la adresa specificata de fiecare castigator. Odata cu livrarea premiului, Organizatorul este eliberat fata

de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 11. MINORII

11.1. Minorii nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie.

 

SECTIUNEA 12. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

12.1. Organizatorul nu va fi responsabil de disputele asupra dreptului de proprietate a contului personal de

Instagram.

 

SECTIUNEA 13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.1. Intrucat Organizatorul solicita participantilor la Campanie anumite date ce au caracter personal,

Organizatorul asigura si protejeaza drepturile persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter

personal in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului

privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera

circulatie a acestor date („Regulamentul general privind protectia datelor).

13.2. Informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate Organizatorului de catre

Participanti se vor regasi detaliate in Anexa 1, parte integranta a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 14. LIMITAREA RASPUNDERII

14.1. Organizatorul Campaniei nu va avea nicio raspundere si nu va putea fi implicat in niciun litigiu legat de

detinerea sau de proprietatea asupra conturilor personale de Instagram cat si in ceea ce priveste eventualele

cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta campanie, exceptie facand cele

prevazute de Ordonantei Guvernului nr. 99/ 2000. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in

cadrul acestei campanii, decizia Organizatorului este definitiva. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare

pana la data de 20.12.2024, inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.

14.2. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea pentru, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele

cazuri:

14.2.1. Inscrierile realizate in afara perioadei/perioadelor Campaniei;

14.2.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website (de exemplu, dar fara a se limita la defectiuni tehnice

independente de vointa Organizatorului); Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie,

cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie;

14.2.3. Expedierea datelor de identificare catre o alta adresa decat pe profilul de Instagram OLX

(https://www.instagram.com/olx_romania/ )

14.2.4. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern

datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens sau defectiuni tenhice ale operatorului de telefonie

mobila;

14.2.5. Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului sau situatiile in care anumite persoane

inscrise in concurs sunt in incapacitate de a participa partial sau integral, la competitie, daca aceasta incapacitate

se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita

(de exemplu, dar fara a fi limitate la : (i) informatii eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu

intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii

echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in

derularea competitiei; (ii) dificultati tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/ sau a

echipamentelor de calcul si/ sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/ sau functionarea defectuoasa a email-

ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul participantului, cauzata de probleme tehnice si/ sau de trafic intens pe

Internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de problem; (iii) deteriorari sau defecte cu

efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/ sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor

terti, in urma participarii la competitive; (iv) schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea

competitiei – precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte

evenimente similare – castigurile obtinute in urma campaniei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de

acordare a acestora si/sau distribuirea acestora).

14.3. Participantii vor suporta costurile de folosire a Internetului la inscrierea in Campanie.14.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in

Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.

14.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin

comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.

14.6. Organizatorul nu va purta niciun fel de raspundere cu privire la standardele de calitate ale produselor

oferite ca premii.

 

SECTIUNEA 15. TAXE

15.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre

castigatori in conformitate cu prevederile Codului Fiscal in vigoare. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice

alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.

15.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu

exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru inscrierea

in Campanie, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a

Regulamentului sau trimiterii documentelor necesare validarii la adresa comunicata de catre Organizator sau

cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii in campanie sau solicitarii Regulamentului de

desfasurare a Campaniei).

 

SECTIUNEA 16. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

16.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate

conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor

pe piata, cu modificarile ulterioare. Castigatorii validati (nume, prenume, premiul castigat) vor fi publicati pe pagina

de Instagram olx_romania, https://www.instagram.com/olx_romania/ in termen de maximum 3 zile lucratoare de

la data validarii acestora.

 

SECTIUNEA 17. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

17.1. Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce

constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a

asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice

eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea

Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in

imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

17.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si

continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru

perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 Cod civil. Organizatorul, daca

invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile

lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

17.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora (fara ca enumerarea sa fie limitativa,

ci doar utilizata in scop exemplificativ) urmatoarele evenimente:

• pierderea bazelor de date cu inregistrarile in campanie;

• avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;

• tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

• orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice

sau modifica termenii acestuia;

17.4. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza

liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea

prevederilor Art. 4.1 de mai sus.

 

SECTIUNEA 18. LITIGII SI FRAUDE

18.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale

amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre

solutionare instantelor judecatoresti romane competente.18.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite Organizatorului la sediul social

al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial, pana la data de 20.12.2024, inclusiv. Dupa aceasta

data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.

18.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz

sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

SECTIUNEA 19. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

19.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor

prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

19.2. Regulamentul Campaniei va fi disponibil pe site-ul www.olx.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei

solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest

Regulament Oficial.

19.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000

privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile ulterioare ale acesteia.

Editat și autentificat la Societatea Profesională Notarială „OPREA ALEXANDRA RODICA ȘI BOŞTINĂ- TONEA

LAURA- ANDREEA” într-un singur exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial și 2 (doua) duplicate,

din care 1 (un) exemplar rămâne în arhiva biroului notarial și 1 (unul) exemplar s-a eliberat părții.

BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L.

Prin:

 

 

 

 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

’’GIVEAWAY: De la visare, la plecare”

(“Campania”)

– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

OLX Online Services S.R.L, in calitate de Organizator (denumita in continuare „Operatorul”)

 

2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) ID Instagram;

(ii) Nume;

(iii) Prenume;

(iv) Data nasterii;

(v) Numar de telefon;

(vi) Adresa livrare;

(vii) Daca exista suspiciuni cu privire la data nasterii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita o copie a

cartii de identitate pentru verificarea acesteia in care castigatorul va lasa vizibile doar numele si prenumele si data

nasterii, urmand a acoperi, inainte de a trimite copia cartii de identitate catre Organizator, toate celelalte date cu

caracter personal.

 

3. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in scopul:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii Castigatorilor;

(iii) atribuirii premiilor.

 

4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului Participantului si/ sau al interesului legitim al Operatorului,

prin acceptarea de catre persoana vizata/Participant a termenilor si conditiilor Regulamentului si a anexelor

acestuia.

 

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

In desfasurarea activitatilor sale si pentru indeplinirea scopului mentionat mai sus, Organizatorul colaboreaza cu

diversi furnizori de servicii sau parteneri in baza unor relatii contractuale, carora le pot fi divulgate datele

dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi folosite strict in scopurile stabilite de Organizator.

Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei datele participantilor pot fi dezvaluite,

imputernicitilor care prelucreaza date pe seama Organizatorului, sub-imputernicitilor (entitati sub-contractate de

imputerniciti pentru prelucrarea datelor).

 

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre Operator timp de 90 de

zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile

in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc

plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe

mijloacele de prelucrare si stocare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 90 de zile de la

incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand

participarea la prezenta Campanie.

 

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata

Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare datelor sale cu caracter personal; in acestcaz, Participantul intelege si accepta faptul ca, nu va putea participa in cadrul Campaniei.

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu

Caracter Personal.

Dacă aveți nevoie să vă exercitați drepturile de confidențialitate, sau să depuna o plângere cu privire la protecția

confidențialității, vă rugăm să ne contactați la office@bad-habits.ro

 

8. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de

securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. La evaluarea

nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter

personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea

neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal

catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul

participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,

numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter

personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi

publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin

aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

 

BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L.

Prin:

Cool? Dă-i share! >
Ai ceva ce vrei
să vinzi pe OLX?
Adaugă anunț nou
Te-ai hotărât să
schimbi ceva?
Caută pe OLX

Urmareste-ne pe

facebook instagram Youtube

Descarca aplicatia pentru telefon din

Download Google App Download iPhone App