’’GIVEAWAY: De la visare, la plecare” – REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

22 iul. 2024 | Campanii

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

’’GIVEAWAY: De la visare, la plecare”

Perioada desfasurarii Campaniei:

22 iulie 2024, ora 15:00 – 29 iulie 2024, ora 23:59.

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul Campaniei ’’GIVEAWAY: De la visare, la plecare”(denumita in continuare „Campania”) este societatea OLX Online Services S.R.L. cu sediul în Str. Nicolae Titulescu Nr. 4-8, Cladirea America House – Aripa De Vest, Etaj 5, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/1674/2011, CUI RO22457535, cont in lei: RO08BACX0000000303425000, deschis la Unicredit Bankreprezentată legal prin Andrei Dumuta, în calitate de administrator, în calitate de „Organizator”. 

1.2. Campania se va desfasura prin intermediul societatii BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L. (denumita in continuare “Agentia”), societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania,  in Str. Fetesti Nr. 54, Bl. C3, Et. 6, Ap. 43, Sector 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/2574/2024, cod fiscal 44868957. 

1.3. Prin inscrierea/participarea la aceasta Campanie se prezuma cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopurile mentionate in Anexa 1 a prezentului Regulament. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.

1.4. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament oficial al Campaniei („Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, in format electronic pe www.olx.ro

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.

 

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

3.1. Campania este organizata si se desfasoara in mediul online, pe teritoriul Romaniei, prin intermediul paginii  Instagram olx_romania disponibila la adresa https://www.instagram.com/olx_romania in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

3.2. Instagram nu isi asuma responsabilitatea pentru prezentul Concurs, nefiind implicata in niciun mod in elaborarea, implementarea si finalizarea acesteia.

 

SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

4.1. Campania se va desfasura in perioada 22 iulie 2024, ora 15:00 – 29 iulie 2024, ora 23:59, (denumita in continuare “Perioada Campaniei”).

4.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data de terminare a prezentei Campanii. Orice modificare va fi comunicata prin act aditional la prezentul Regulament si va intra in vigoare de la data publicarii acestuia pe www.olx.ro . Dupa data incheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Campaniei.

4.3. Orice inscriere inainte de data de incepere, sau dupa data de incheiere, a Campaniei nu va fi luata in considerare, cu excepția cazului în care se va decide modificarea duratei de derulare a campaniei conform prevederilor art. 4.2. de mai sus.

 

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

5.1. Campania este organizată în conformitate cu prevederile prezentului Regulament și se poate înscrie în vederea participării la aceasta orice persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani împliniți la data începerii Campaniei, cu domiciliul sau reședința în România, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumită în continuare „Participanti”).

5.2. Persoanele cu vârsta sub 18 ani nu au dreptul să participe la Campanie. Verificarea vârstei se va face de către organizator în momentul validării participantului câștigător. Câștigătorul își asumă răspunderea pentru toate informațiile pe care le furnizează Organizatorului și garantează cu privire la autenticitatea acestora.

5.3. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajații Organizatorului, ai Agentiei și nici membrii familiilor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție).

5.4. Participarea la această Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

5.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula înscrierea oricărui Participant care nu respectă Regulamentul sau care este suspectat de fraudă comisă în vederea participării la campanie.

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

6.1 Pentru a participa la Campanie si pentru a avea o inscriere valabila in Campanie, participantii care indeplinesc conditiile de participare, mentionate in Sectiunea 5 – „DREPTUL DE PARTICIPARE” din prezentul Regulament Oficial, trebuie sa respecte urmatorul mecanism:

  1. Sa detina un cont (profil personal) in reteaua de socializare Instagram (www.instagram.com), iar profilul sa fie public;
  2. Sa urmăreasca pagina de Instagram olx_romania, sa acceseze in Perioada Campaniei pagina de Instagram olx_romania disponibila la adresa https://www.instagram.com/olx_romania/ si sa verifice postarea campaniei pentru a se informa in mod corespunzator cu privire la mecanismului si conditiile de participare . 
  3. Participantii trebuie sa lase un comentariu la postarea de concurs care sa contina raspunsul la intrebarea: Care a fost cea mai spontana plecare in vacanta pe care ai avut-o?” 

 

Participantii care vor participa si se vor inscrie corect (conform conditiilor de participare)  in concurs vor intra in tragerea la sorti pentru premiile campaniei, conform sectiunii 8.

 

6.2. Orice continut licentios, injurios, obscen, instigator la discriminare, violenta sau activitati chestionabile/ ilegale poate fi sters fara ca Organizatorul sa fie obligat sa ofere explicatii sau justificari in acest sens. Stergerea inscrierii participantului  implica pierderea dreptului de participare.

6.3. Un participant se poate inscrie de pe un singur cont de Instagram, o singura data, si poate castiga un singur premiu in cadrul Campaniei. Utilizarea mai multor conturi de Instagram de catre acelasi Participant in vederea incalcarii limitarilor de mai sus va fi sanctionata cu excluderea Participantului respectiv din Campanie si pierderea dreptului asupra eventualului premiu ce ar fi putut fi castigat.

6.4. Continutul paginii Campaniei este moderat, iar orice tip de continut necorespunzator si/sau legaturi cu pagini de internet care nu au legatura cu cerinta sau cu aceasta promotie sau care nu sunt conforme cu criteriile Regulamentului Oficial pot fi inlaturate, fara a fi necesara notificarea autorului/participantului sau prezentarea unei explicatii. Autorul/Participantul va fi exclus din Campanie si implicit va pierde orice posibilitate de a castiga oricare din premiile Campaniei. Astfel, va fi descalificata automat din Campanie orice inscriere care nu are legatura cu natura si scopul Campaniei, asa cum sunt acestea detaliate in cadrul prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

7.1. In cadrul Campaniei, Organizatorul va acorda prin tragere la sorti 3 (trei) premii, astfel: 

1 premiu ce consta intr-o camera video sport GoPro Hero12 Black 5.3K60, Bundle, in valoare de 2099,99 lei, tva inclusa;

– 2 premii, fiecre constand intr-un aparat foto instant Fujifilm Instax Mini 12 Green Mint + Film Mini 2×10, fiecare in valoare de 474,19 lei, tva inclusa.

Valoarea totala a premiilor este de 3048,37 lei, tva inclusa.

Premiile nu pot fi inlocuite cu contravaloarea acestora in bani sau alte produse ori servicii.

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.

7.2. Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli dupa punerea castigatorilor in posesia premiilor.

7.3. Premiile campaniei vor fi acordate prin tragere la sorti care se va realiza conform Secțiunii 8.

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR

8.1. Desemnarea castigatorilor Concursului se va face prin tragere la sorti electronica prin intermediul aplicatiei disponibile pe site-ul random.org, in data de 31.07.2024. La tragerea la sorti vor participa toate inscrierile valide ale participantiilor eligibili inscrisi in concurs, in perioada 22 iulie 2024, ora 15:00 – 29 iulie 2024, ora 23:59. Se vor desemna 3 (trei) potentiali castigatori si cate 3 (trei) rezerve pentru fiecare premiu, pentru cazul in care castigatorul nu poate fi validat din motive independente de Organizator. Anunțarea câștigătorilor se va face în perioada 01-02 august 2024, printr-un comentariu la postarea inițială.

8.2. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a transfera, ceda premiul unei alte persoane.

8.3. Premiile Campaniei vor fi predate personal numai participantilor castigatori si numai in conformitate cu prevederile acestui Regulament.

8.4. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri ori servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor sau caracteristicilor premiului.

 

SECTIUNEA 9. CONDITII DE VALIDARE

9.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

9.1.1. Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

9.1.2. Sa sa detina un cont (profil personal) in reteaua de socializare Instagram (www.Instagram.com), iar profilul sa fie public ;

9.1.3. Sa urmareasca si sa acceseze in Perioada Campaniei pagina de Instagram olx_romania, https://www.instagram.com/olx_romania/ ;

9.1.4. Sa se inscrie in Campanie conform sectiunii 6 din regulament;

9.2. Castigatorul nu va fi validat in urmatoarele cazuri:

9.2.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu indeplineste prevederile Sectiunii 10 de mai jos;

9.2.2. Participantul nu indeplineste conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

9.3. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat initial vreun premiu dar se constata ulterior ca acestia nu respecta/nu au respectat sau nu intrunesc/nu au intrunit intocmai cerintele Regulamentului.

 

SECTIUNEA 10. PROCEDURA DE VALIDARE SI ÎNMÂNARE A PREMIILOR

10.1. În perioada 05-06 august 2024, participantii desemnati câştigători vor fi contactati de către un reprezentant al Agentiei printr-un mesaj privat catre conturile de utilizatori de Instagram cu care s-au înscris în Campanie şi vor fi informati în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Participantul va fi informat ca pentru validarea castigarii premiului trebuie ca in cel mult 24 ore, sa trimita datele sale de identificare intr-un mesaj privat catre profilul de Instagram OLX https://www.instagram.com/olx_romania/ respectiv: nume si prenume, numar de telefon, adresa de livrare pentru premiu, data nasterii pentru a verifica că au 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, CNP in cazul castigatorului premiului constand in camera GoPro, in termen de 24h ore de la data contactarii sale. Daca exista suspiciuni cu privire la data nasterii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita o copie a cartii de identitate pentru verificarea acesteia in care castigatorul va lasa vizibile doar numele si prenumele si data nasterii, urmand a acoperi, inainte de a trimite copia cartii de identitate catre Organizator, toate celelalte date cu caracter personal.

In conditiile in care potentialul castigator nu poate fi contactat in termenul respectiv (prin imposibilitate de contactare se intelege, ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care destinatarul nu raspunde la mesajul privat in maximum 24h, contul de profil nu mai este activ, mesajul nu este recepționat, etc) la sfârșitul celor 24h de la momentul transmiterii mesajului de către Organizator participantul va fi invalidat si se va apela la prima rezerva a premiului. Rezerva va avea la dispozitie tot 24 ore pentru validare. Se va relua procedura pana la validarea unui castigator sau pana la epuizarea rezervelor, dupa caz. In cazul in care nici castigatorul nici rezervele nu indeplinesc conditiile de validare, premiul nu se va mai atribui, acesta ramanand in posesia Organizatorului.

Organizatorul nu este raspunzator pentru situatia in care mesajul nu este receptionat in termenul mentionat anterior.

Daca Organizatorul nu receptioneaza, indiferent de motiv, in termen de 24 ore de la data informarii participantului asupra castigului, datele de identificare, castigatorul este invalidat, isi pierde orice drept asupra premiului. In cazul in care castigatorul nu indeplineste conditiile de validare, ii este retrasa calitatea de potential castigator si este invalidat.

10.2. Livrarea premiilor se va efectua in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data validarii finale a premiilor, la adresa specificata de fiecare castigator. Odata cu livrarea premiului, Organizatorul este eliberat fata de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 11. MINORII

11.1. Minorii nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie.

 

SECTIUNEA 12. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

12.1. Organizatorul nu va fi responsabil de disputele asupra dreptului de proprietate a contului personal de Instagram.

 

SECTIUNEA 13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.1. Intrucat Organizatorul solicita participantilor la Campanie anumite date ce au caracter personal, Organizatorul asigura si protejeaza drepturile persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date („Regulamentul general privind protectia datelor).

13.2. Informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate Organizatorului de catre Participanti se vor regasi detaliate in Anexa 1, parte integranta a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 14. LIMITAREA RASPUNDERII

14.1. Organizatorul Campaniei nu va avea nicio raspundere si nu va putea fi implicat in niciun litigiu legat de detinerea sau de proprietatea asupra conturilor personale de Instagram cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta campanie, exceptie facand cele prevazute de Ordonantei Guvernului nr. 99/ 2000. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei campanii, decizia Organizatorului este definitiva. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 15.08.2024, inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.

14.2. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea pentru, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele cazuri:

14.2.1. Inscrierile realizate in afara perioadei/perioadelor Campaniei;

14.2.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website (de exemplu, dar fara a se limita la defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului); Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie; 

14.2.3. Expedierea datelor de identificare catre o alta adresa decat pe profilul de Instagram OLX (https://www.instagram.com/olx_romania/ )

14.2.4. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens sau defectiuni tenhice ale operatorului de telefonie mobila;

14.2.5. Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului sau situatiile in care anumite persoane inscrise in concurs sunt in incapacitate de a participa partial sau integral, la competitie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita (de exemplu, dar fara a fi limitate la : (i) informatii eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea competitiei; (ii) dificultati tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/ sau a echipamentelor de calcul si/ sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/ sau functionarea defectuoasa a email- ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul participantului, cauzata de probleme tehnice si/ sau de trafic intens pe Internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de problem; (iii) deteriorari sau defecte cu efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/ sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor terti, in urma participarii la competitive; (iv) schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea competitiei – precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare – castigurile obtinute in urma campaniei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de acordare a acestora si/sau distribuirea acestora).

14.3. Participantii vor suporta costurile de folosire a Internetului la inscrierea in Campanie.

14.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.

14.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.

14.6. Organizatorul nu va purta niciun fel de raspundere cu privire la standardele de calitate ale produselor oferite ca premii.

 

SECTIUNEA 15. TAXE

15.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu prevederile Codului Fiscal in vigoare. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.

15.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru inscrierea in Campanie, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului sau trimiterii documentelor necesare validarii la adresa comunicata de catre Organizator sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii in campanie sau solicitarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei).

 

SECTIUNEA 16. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

16.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, cu modificarile ulterioare. Castigatorii validati (nume, prenume, premiul castigat) vor fi publicati pe pagina de Instagram olx_romania, https://www.instagram.com/olx_romania/  in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data validarii acestora.

 

SECTIUNEA 17. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

17.1. Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

17.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

17.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora (fara ca enumerarea sa fie limitativa, ci doar utilizata in scop exemplificativ) urmatoarele evenimente:

  • pierderea bazelor de date cu inregistrarile in campanie;
  • avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
  • tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  • orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

17.4. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Art. 4.1 de mai sus.

SECTIUNEA 18. LITIGII SI FRAUDE

18.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

18.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite Organizatorului la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial, pana la data de 15.08.2024, inclusiv. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.

18.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

 

SECTIUNEA 19. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

19.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

19.2. Regulamentul Campaniei va fi disponibil pe site-ul www.olx.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial.

19.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile ulterioare ale acesteia.

Editat și autentificat la Societatea Profesională Notarială „OPREA ALEXANDRA RODICA ȘI BOŞTINĂ- TONEA LAURA- ANDREEA” într-un singur exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial și 2 (doua) duplicate, din care 1 (un) exemplar rămâne în arhiva biroului notarial și 1 (unul) exemplar s-a eliberat părții.

BAD HABITS COMMUNICATION S.R.L. 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

’’GIVEAWAY: De la visare, la plecare”

 (“Campania”)

 

– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

 

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

OLX Online Services S.R.L, in calitate de Organizator (denumita in continuare „Operatorul”)

 

  1. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) ID Instagram;

(ii) Nume;

(iii) Prenume;

(iv) Data nasterii;

(v) Numar de telefon;

(vi) Adresa livrare;

(vii)      Daca exista suspiciuni cu privire la data nasterii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita o copie a cartii de identitate pentru verificarea acesteia in care castigatorul va lasa vizibile doar numele si prenumele si data nasterii, urmand a acoperi, inainte de a trimite copia cartii de identitate catre Organizator, toate celelalte date cu caracter personal.

(viii)      CNP, in cazul castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei, necesar Organizatorului pentru indeplinirea obligatiilor fiscale.

 

  1. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in scopul:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii Castigatorilor;

(iii) atribuirii premiilor.

 

  1. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului Participantului si/ sau al interesului legitim al Operatorului, prin acceptarea de catre persoana vizata/Participant a termenilor si conditiilor Regulamentului si a anexelor acestuia.

 

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

 In desfasurarea activitatilor sale si pentru indeplinirea scopului mentionat mai sus, Organizatorul colaboreaza cu diversi furnizori de servicii sau parteneri in baza unor relatii contractuale, carora le pot fi divulgate datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi folosite strict in scopurile stabilite de Organizator.

Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei datele participantilor pot fi dezvaluite, imputernicitilor care prelucreaza date pe seama Organizatorului, sub-imputernicitilor (entitati sub-contractate de imputerniciti pentru prelucrarea datelor). 

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre Operator timp de 90 de zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 90 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la prezenta Campanie.

 

  1. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare datelor sale cu caracter personal; in acest caz, Participantul intelege si accepta faptul ca, nu va putea participa in cadrul Campaniei.

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Dacă aveți nevoie să vă exercitați drepturile de confidențialitate, sau să depuna o plângere cu privire la protecția confidențialității, vă rugăm să ne contactați la office@bad-habits.ro 

 

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

  1. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

Cool? Dă-i share! >
Ai ceva ce vrei
să vinzi pe OLX?
Adaugă anunț nou
Te-ai hotărât să
schimbi ceva?
Caută pe OLX

Urmareste-ne pe

facebook instagram Youtube

Descarca aplicatia pentru telefon din

Download Google App Download iPhone App