Atunci când vine vorba despre prezentarea unei proprietăți, o imagine poate valora cât o mie de cuvinte.
Partea bună e că nu trebuie să fii un profesionist pentru a face fotografii extraordinare, dar ținând cont de aceste sfaturi, poți să atragi mai mult interes pentru proprietatea ta.
#1. Evidențiază avantajele
Când fotografiezi o proprietate, asigură-te că evidențiezi cele mai mari avantaje ale interiorului, dar și vederile spectaculoase din jur sau chiar dulapurile pline de jocuri.
Fie că este vorba despre o casă, un apartament, o vilă sau un hotel, cheia succesului o reprezintă fotografiile care prezintă o imagine de ansamblu realistă a proprietății.
#2. Suprinde mai multe detalii
Trage toate jaluzelele pentru a lăsa lumina naturală să treacă în interior sau aprinde toate luminile dacă e nevoie. Mai multe fotografii îi ajută pe vizitatorii anunțului tău să își facă o idee mai bună despre ce să se aștepte atunci când sosesc. Mai mult, anunțurile de proprietăți cu mai multe fotografii tind să pară mai de încredere.
În special în spațiile mici, cum ar fi băile, fă diferite fotografii și joacă-te cu unghiurile. O perspectivă din colțul camerei adaugă dimensiune fotografiei, dar fotografierea directă a unui perete face camera să pară mai mică decât este în realitate.
#3. Alege echipamentul potrivit
Iată de ce vei avea nevoie pentru a fotografia interiorul casei:
- DSLR – poți începe cu un aparat foto entry level
- Obiectiv larg pentru a face spațiul să pară mai generos
- Trepied pentru a asigura fotografii clare
#3. Nu uita de exterior
Chiar dacă vrei să publici un anunț toamna sau iarna, un cadru în aer liber poate fura multe priviri. De exemplu, o imagine care surprinde culorile frunzișului de toamnă sau o curte spațioasă acoperită de zăpadă îi îndeamnă pe vizitatori să se imagineze pe ei înșiși în acel decor.
După ce ai prezentarea anunțului pregătită și fotografiile gata, află că în perioada noiembrie-decembrie un anunț de cazare pus pe OLX generează cu 40% mai multe contactări decât în tot restul anului. Asta înseamnă că cei mai mulți utilizatori primesc peste 30 de mesaje pe lună. Și tu poți fi unul dintre ei!